BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, Mei 06, 2010

2010

yup2... sudah 2010..
aku dah lama xupdate life aku dalam blog... lupa plak aku ada blog...
hahahahaha.. ini la ghejonya bila asyik berfacebook..
pejam celik2... sudah tahun 2010.. dgn erti kata lain sudah 1 tahun aku keja ngan tnb.. banyak perkara telah jadi dalam kamus hidup aku selama 1tahun nih...
ada yg pahit.. ada yg manih... yg pahit2 nih aku xmo story.. nak story benda baik ja.. hak hak hak...
yupp.. aku percaya pada jodoh.. aku ingat dulu2 maybe aku xkan bercinta.. rupanya sangkaan itu silap.. huhu... what i want to say is i am no alone anymore.. huhu the person that make me not alone any more is SHE.... ^_^ ermm...
her name is nurul sharinie osman.. i am so lucky to know her.. apa gi nak ckp ar.. and i love her so muchh.. huhuhu (jiwangronos laa plak aku..)
dan lagi aku masih gii kerja kat tnb selama.. and geng forever sudah bertukar wajah.. aku maksudkan sudah tukaq org laa.. dapat bos baru and geng baru sorang gi.. so geng kami dah bertambah ramai.. nanti kalo ada mood gii aku story plak pasai lepa... huhuhu
see u again later.. huhuhu daaa

HORA HORA

2 ulasan:

Intan Shue@Een Eriko berkata...

huhu jaga kawan intan baik2 na....hehe wish u happy ever after...amin~

Rohaizat Hashim berkata...

huhu.. amin... ^_^